środa, 29 stycznia 2014

Pstrąg pieczony w ziołach




Pstrąg pieczony w ziołach z gotowanymi na parze warzywami.

Szybki, smaczny i zdrowy obiad do którego użyłam oczywiście świeżych, wypatroszonych pstrągów a do środka włożyłam:
2 plastry cytryny
posiekane ząbki czosnku (ok 2)
2 ćwiartki ( piórka) cebuli
posiekane liście selera
łyżeczkę masła
Rybki oprószyłam z dwóch stron ziołami prowansalskimi i świeżo mielonym pieprzem. Nie użyłam soli !!! Tak przygotowane zawinęłam w folię aluminiową i włożyłam na 25 minut do rozgrzanego do 180 stopni piekarnika.
W tym czasie ugotowałam na parze brokuły, marchew (około 15 min) i ziemniaki ( 20-25 min). Warzywka na talerzu polałam masełkiem z czosnkiem i cebulką. 
Jak ktoś lubi bardziej chrupiące pstrągi musi je po prostu dłużej piec.
Bardzo lekkie danie a stopień trudności niewielki :)

2 komentarze:

  1. Dziękuję :) staram się strzelić jakieś ciekawe foto zanim danie zdąży wystygnąć :)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze i sugestie mile widziane :)