poniedziałek, 29 czerwca 2015

Pstrąg w szynce szwarcwaldzkiej z limonką i kolendrą









Nie miałam czasu na długie gotowanie dlatego wybór padł na strągi.
Obiad lekki i zdrowy był gotowy w mniej niż 30 minut :)


Składniki:
2 świeże pstrągi
3 ząbki czosnku
sok z połowy limonki
sól morska 
dwie spore garści świeżej kolendry
6-8 plasterków imbiru
6-8 plastrów szynki szwarcwaldzkiej 

Pstrągi oczyścić, umyć i osuszyć.
Czosnek wraz z kolendrą, solą i sokiem z limonki ugnieść w moździerzu.
Część ziół włożyć do środka pstrąga razem z plastrami imbiru, pozostałą częścią nasmarować skórę.
Rybę owinąć plastrami szynki, zawinąć w folię aluminiową lub papier do pieczenia i włożyć do nagrzanego do 180*C piekarnika na ok 25-30 min.
Podawać np. z młodymi ziemniakami i surówką z młodej kapusty.
Palce lizać :)


Lekkie i szybkie dania na upalne dni

2 komentarze:

  1. no to ja juz wiem co zrobię na obiad :) akurat szukałam inspiracji na pstrąga :) ja lecę po brakujace składniki a Ciebie zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Danie praktycznie robi się samo :)

      Usuń

Wszelkie komentarze i sugestie mile widziane :)