poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Najnowsze smaki czyli wspomnienia z Tajlandii. Oj będzie się działo :) !
















Trochę mnie nie było ale już wróciłam z głową pełną pomysłów.
Prawie miesiąc w Tajlandii sprawił, że zakochałam się w tamtejszej kuchni, mocno mnie zainspirowała i śmiało mogę stwierdzić, że będzie jedną z moich ulubionych.
Dostępność świeżych owoców morza, aromatycznych przypraw, grzybów, zdrowych kokosów, śmierdzących acz smacznych durianów, pysznych i słodkich mango i ananasów i innych pysznych produktów przyprawiła mnie o zawrót głowy.
Bardzo tęsknię i z pewnością jeśli będzie taka możliwość wrócę tam.
Krótka foto relacja z kuchni tajskiej już niebawem, a tymczasem pochwalę się tym co udało mi się kupić w Polsce :) 
Znacie? Lubicie?
Jakie są wasze ulubione azjatyckie smaki, przyprawy, dania?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze i sugestie mile widziane :)