poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Pieczona dorada





Będąc ostatnio na Lanzarote drogą kupna nabyłam świeżutką doradę.
To co bardzo mi się spodobało, to fakt iż w każdym sklepie, w którym kupowałam ryby czy też owoce morza, bez problemu oprawiano je na miejscu :) 
Bardzo dobry pomysł !!! 
W Polsce jeszcze się z czymś takim nie spotkałam :(

Przepis na pieczoną doradę jest prosty, wystarczą nam:
1 Dorada
2-3 ząbki czosnku
oliwa z oliwek
sól
pieprz folia aluminiowa 
Jak ktoś lubi kilka gałązek kolendry lub natki pietruszki.
Doradę należy umyć i osuszyć papierowym ręcznikiem.
Czosnek drobno posiekać, dolać kilka łyżek oliwy, sól i pieprz. Wszystko razem wymieszać i natrzeć tym rybkę. To co nam zostanie włożyć do środka wraz z kolendrą.
Zawinąć szczelnie w folię aluminiową i włożyć do nagrzanego do 180-190*C piekarnika.
Piec około 20 minut.
Ryba była przepyszna ! ! ! Kolejnego dnia zrobiłam to samo :)

Najlepiej popić  dobrze schłodzoną hiszpańską Cavą :)
Na zdrowie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze i sugestie mile widziane :)