środa, 16 kwietnia 2014

Opuncja figowa






Opuncję zerwałam własnoręcznie na Lanzarote. Można było odnieść wrażenie, że rośnie tam jak chwast. Wszędzie było jej pełno.
Dowiedziałam się, że działa jak najlepsze lekarstwo na kaca i ma mnóstwo witamin :)
Ponadto ma właściwości odchudzające !!! 
Smakuje bardzo orzeźwiająco, coś pomiędzy kiwi i guawą.
Ale Uwaga !
Nie zrywaj jej gołymi rękoma !!! Ja zrywałam ją przez gruby papier, wiozłam w plastikowym pojemniku, następnie opłukałam pod dosyć dużym ciśnieniem wody, trzymając ją nabitą na widelec.
Należy jak najdokładniej pozbyć się niemal niewidocznych kolców, obciąć oba końce, przekroić na pół i wybierać łyżeczką. 
Taki to mój sposób na opuncję !
Nie mogłam oprzeć się pokusie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze i sugestie mile widziane :)