niedziela, 11 stycznia 2015

Carpaccio z polędwicy wołowej z parmezanem i suszonymi pomidorami


Aby carpaccio było smaczne, potrzebujemy najlepszego kawałka mięsa wołowego.
Na dwie porcje nie potrzeba go wiele.
Polędwice należy oczyścić z błonek i wsadzić do zamrażarki na około 10-15 min.
Po tym czasie, mięso bardzo ostrym nożem pokroić w cieniutkie plastry i ułożyć na talerzach.
Słyszałam,że niektórzy je jeszcze wałkują ale nie testowałam tego pomysłu.
Jak królewicz naostrzy noże to są ostre jak samurajskie miecze ;)

Na mięsko wrzucam garść mieszanki sałat i posypuję całość kruszonym parmezanem.
Składniki są na oko więc nie podaję dokładnego przepisu.
Carpaccio pyszne jest z kaparami, niestety dziś ich w lodówce zabrakło :( 
Dodałam drobno pocięte suszone pomidory.
Całość polałam oliwą z oliwek wymieszaną z ziołami.
Posoliłam solą morską oraz doprawiłam świeżo zmielonym pieprzem. 
Można jeszcze dodatkowo polać je sosem balsamicznym.
Biegnę po kapary i robię nowe :)
Smacznego ! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze i sugestie mile widziane :)